Termeni si conditii

actualizat la 12 Iunie 2024

 

  1. Aspecte generale

 

1.1. Termenii si conditiile de mai jos (“Termeni si Conditii”) se refera la navigarea sau inscrierile efectuate pe site-ului www.spa-edu.ro (“Site”) si participarea la cursurile si evenimentele SpaEdu. Pentru a avea toate informatiile legate de conditiile inscrierii si participarii la cursurile SpaEdu, va rugam sa cititi cu atentie cele de mai jos. In cazul in care aveti intrebari sau nelamuriri, va rugam sa folositi urmatoarele date de contact: Email: office@desprespa.ro ; tel.: +4 0745.411.111.

 

1.2. SpaEdu are dreptul de a modifica oricand si in orice mod oricare dintre prevederile cuprinse in Termeni si conditii sau Termenii si conditiile in intregime, pentru a reflecta orice modificari ale modului si conditiilor de functionare a Site-ului sau orice modificari ale cerintelor legale, fara nicio notificare prealabila si fara a fi obligata sa indeplineasca vreo alta formalitate fata de Utilizatori/Cursanti. Documentul este opozabil Utilizatorilor/Cursantilor de la momentul afisarii pe Site. Astfel, orice modificare este acceptata deplin si neconditionat de catre Utilizatorii/Cursantii Site-ului prin simpla utilizare sau accesare a Site-ului sau a oricarei facilitate/oricarui serviciu oferite/oferit de Site, intervenite oricand după operarea modificarii, iar neacceptarea oricarei modificări atrage obligatia respectivului Utilizator/Cursant de a inceta de indata accesarea Site-ului si/sau utilizarea in orice mod a facilitatilor/serviciilor oferite prin intermediul acestuia.

Utilizarea de catre dvs. a produselor, serviciilor si a Site-ului este guvernata de termenii prezentului document, excluzand insa alte servicii si termeni acceptati prin semnarea unor documente suplimentare.

 

1.3. Cu exceptia unor intelegeri contrare incheiate in scris cu SpaEdu, contractul dvs. cu SpaEdu (“Contractul”) va include intotdeauna, cel putin Termenii si Conditiile prevazute in acest document. Acest document reprezinta un acord juridic dintre dvs. si SpaEdu si guverneaza utilizarea de catre dvs. a Serviciilor (insa cu exceptia serviciilor pe care SpaEdu vi le ofera in cadrul unui contract scris separat). Dispozitiile prezentului document se completeaza cu prevederile legale aplicabile in materie si cele ale Codului Civil.

 

1.4. Prin utilizarea efectiva a Serviciilor se considera ca ati citit, inteles si acceptat prezentul document.

 

1.5. Nu puteti utiliza Serviciile si nu se va considera incheiat vreun Contract intre dvs. si SpaEdu daca nu aveti varsta legal aceptabila pentru incheierea acestuia, sau daca exista, conform legii din Romania, vreo alta cauza care face un astfel de contract sa nu fie valabil incheiat.

 

  1. Definitii

 

SpaEdu: EXCLUSIVE ABOUT SPA S.R.L., persoană juridică română, cu sediul în Loc. Voluntari, Oraş Voluntari, Str. EMIL RACOVIŢĂ, Nr. 35-37-39, cartier Azur, vila AZ15, Judet Ilfov, J23/226/2009, CUI 25044541.

 

Site: astfel cum este mentionat mai sus, reprezinta domeniul www.spa-edu.ro si subdomeniile acestuia. Site-ul si subdomeniile acestuia sunt detinute si operate de EXCLUSIVE ABOUT SPA S.R.L.

 

Utilizator: cel care utilizează și/sau vizitează Site-ul, fără a avea și calitatea de Cursant si avand sa nu cont pe Site.

 

Servicii: Utilizarea de catre dvs. a produselor, serviciilor si a Site-ului (denumite in acest document in mod colectiv „Serviciile” si excluzand orice alte servicii care va sunt furnizate printr-un contract scris separat) este guvernata de termenii prezentului document.

 

Curs / Training: program special avand ca scop dezvoltarea abilitatilor si cunostintelor individuale intr-un anumit domeniu, care se finalizeaza cu obtinerea unei diplome de participare oferite de SpaEdu sau de partenerii acestuia (de ex. diplome recunoscute international eliberate de CIDESCO International).

Exemple Curs / Training: cursuri online, evenimente culturale si educationale, conferinte, workshopuri, ateliere si alte manifestari stiintifice.

 

Furnizor Curs / Trainer: prestatorul de servicii care asigura organizarea si livrarea unui Curs / Training.

 

Cursant: beneficiar al unui Curs / Training (persoana fizica sau juridica).

 

Diploma de participare / Certificat de absolvire: document care atesta participarea la un Curs / Training si finalizarea acestuia, fara insa a avea o recunoastere sau acreditare oficiala din partea autoritatilor competente. Se elibereaza gratuit.

 

Durata Cursului / Training-ului: interval de timp in care se desfasoara un Curs / Training.

 

Durata Contractului: Contractul intra in vigoare la data inscrierii la Curs / Training si achitarea avansului/intregului pret, dupa caz, producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.

 

Program de Curs / Training: Plan de activitate in care sunt stabilite (in ordinea desfasurarii lor) etapele propuse pentru o perioada data, numarul sedintelor de curs (saptamanale, lunare, anuale), dar si intervalul orar, zilele de desfasurare sau locatia. Cursantul va primit, in cadrul Cursului / Training-ului, suport scris de Curs, curs / training live online (de ex. prin platforma Zoom), exercitii si / sau quiz-uri, proiect final, posibilitatea de participare la sesiunea de Q&A si discutii 1 la 1 cu Furnizorul de Curs / Trainer-ul.

 

Data Estimata: Este data estimativa de incepere a unui Curs / Training. Data exacta de incepere este stabilita si comunicata in mod final catre Cursant in momentul in care este atins numarul minim de participanti, daca este cazul, pentru a putea fi posibila demararea cursului.

 

Data de Incepere: Este data oficiala de incepere a unui Curs / Training. Data de Incepere va fi comunicata celor inscrisi, intr-o anumita grupa, daca este cazul, prin e-mail sau telefonic, in cel mai scurt timp de la stabilirea acesteia.


Odata cu inceperea Programului Curs / Training, Cursantul semneaza, daca este cazul, Contractul de prestari servicii avand ca obiect participarea la Curs / Training. Contractul se considera semnat/acceptat si prin semnare/confirmare la distanta.

 

Data pana la care se fac inscrieri: Reprezinta data pana la care se fac inscrieri pentru urmatoarea grupa care trebuie sa inceapa cel mai repede. Daca este cazul, iar numarul minim de participanti in grupa nu a fost atins, aceasta data poate fi reprogramata.

 

Numar minim de participanti: reprezinta numarul minim de participanti, necesar, pentru a putea demara Cursul / Trainingul si pentru a stabili Data de Incepere a acestuia.

 

Locurile alocate: reprezinta numarul maxim de participanti ce formeaza o singura grupa. Daca numarul de potentiali participanti este mai mare, se pot forma grupe suplimentare.

 

Locurile disponibile: reprezinta locurile libere ce pot fi ocupate pentru a putea fi completata grupa.

 

Actele necesare pentru inscriere: daca este cazul, sunt aduse la cunostinta Cursantului, fie pe site-ul desprespa.ro, fie pe email, fie in alta modalitate.

 

Conditii Minime de Acces: daca este cazul, se refera la criterii minime ce trebuie indeplinite pentru a putea participa la Curs / Training. Criteriile minime se refera la nivelul de studii absolvite sau chiar varsta viitorilor cursanti.

 

Prezenta obligatorie: Se accepta un numar maxim de 25% absente motivate si 10% absente nemotivate. In cazul in care numarul maxim de absente este atins cursantul isi pierde dreptul de a mai participa la programul de formare profesionala/training. In acest caz sumele achitate nu vor fi restituite.

 

Curs / Training ONLINE: Cursurile / Training-urile organizate de SpaEdu care se desfasoara ONLINE, iar pentru participarea aveti nevoie de:


– Laptop / PC, conectat la internet

– Webcam si Microfon functional

– Aplicatia Zoom instalata ( https://zoom.us/ )

– Cont de utilizator Zoom (100% gratuit)

 

Curs / Training in centrele SPA: Cursurile / Training-urile organizate de SpaEdu care se desfasoara in centrele SPA si pentru care, regulile se vor stabili in contractele incheiate intre SpaEdu si centrele SPA respective.

 

  1. Obligatii ale cursantilor

 

3.1. Cursantul va putea alege Cursul / Training-ul la care sa participe, utilizand Site-ul. SpaEdu poate modifica sau intrerupe furnizarea de informatii sau Servicii prezentate pe Site sau oricare din documentele incluse pe Site, fara a informa in prealabil in acest sens.

3.2. Pentru inscriere la Cursuri / Training-uri este necesar ca Utilizatorul sa isi faca un cont pe Site din sectiunea “Autentifica-te” si completand campurile obligatorii (nume, prenume, nume utilizator, email si parola).
3.3. Cursantul poate accesa orice Curs / Training, din oferta disponibila pe Site, in limita locurilor disponibile si a criteriilor de eligibilitate stabilite pentru fiecare program in parte, daca este cazul.

3.4. Inscrierea se face apasand butonul “Cumpara cursul” si completand campurile obligatorii din site-ul desprespa.ro, unde veti fi redirectionat dupa ce apasati respectivul buton. Mai multe informatii va gasi pe pagina de internet dupa ce apasa butonul mentionat anterior (respectiv: nivel curs, informatii cu privire la examenul CIDESCO, programa / program, detalii despre pret, discount-uri, Traineri, sponsori, parteneri, burse etc.) si, daca este cazul, telefonic dupa completarea formularului “Dacă ai întrebări despre ce se studiază în anumite cursuri, completează acest formular și te contactam în cel mai scurt timp”.

3.5. Apasand pe butonul “Inscrie-te acum” Cursantul va fi directionat catre cosul de cumparaturi, in care se afla Cursul / Training-ul pentru care a optat, iar daca va apasa butonul “Treceti la checkout” va fi directionat catre formularul de comanda / detalii de facturare, pe care il completeaza cu anumite date personale pentru efectuarea unei inscrieri valide. In acest formular se afla mentionata si modalitata de plata (a se vedea pct. 6.2. de mai jos).

3.6. Rezervarea si garantarea locului in cadrul unei grupe, se realizeaza in momentul achitarii avansului/intregului pret, dupa caz, a Cursului / Training-ului si depunerea actelor necesare pentru inscriere (se pot trimite in format digital pe e-mail), daca este cazul. Doar in acel moment inscrierea se considera finalizata.
3.7. SpaEdu are dreptul de a modifica fara vreo notificare prealabila datele de desfasurare a Cursurilor / Traininguri-lor, precum si Trainerul, in cazul in care acest lucru este impus de motive obiective.

3.8. Cursantii trebuie sa respecte Codul de conduita SpaEdu care poate fi analizat aici: https://spa-edu.ro/codul-etic/

 

  1. Dreptul de retragere si conditii de participare

 

4.1. In cazul in care din motive obiective, Cursul / Training-ul nu se poate desfasura, Cursantul are dreptul sa solicite returnarea sumei achitate, respectand procedura de restituire.

 

4.2. Persoanele fizice beneficiaza de un drept de retragere pe care il pot exercita in termen de 14 zile calendaristice de la data inscrierii, doar in situatia in care nu a fost anuntata Data de Incepere a Cursului / Training-ului. In cazul in care Data de Incepere a Cursului / Training-ului a fost stabilita si comunicata catre Cursant, nicio suma de bani achitata nu va putea fi restituita. In situatia in care se va exercita dreptul de retragere in primele 14 zile calendaristice de la inscriere, respectand conditiile mai sus mentionate, SpaEdu va restitui toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea Cursantului in termen de 14 zile calendaristice de la data la care este informat de decizia de retragere, prin aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala la momentul inscrierii.
4.3. In cazul in care Cursantul (persoana fizica sau juridica) a achitat cursul integral si doreste sa se retraga inainte de inceperea Cursului / Training-ului, insa, in cazul persoanelor fizice, dupa expirarea termenului de 14 zile calendaristice de la data inscrierii, se aplica urmatoarele reguli, daca nu se prevede altfel in contracte special incheiate pentru anumite Cursuri / Training-uri direct cu Cursantul (persoana fizica sau juridica):

  1. a) In cazul in care Cursantul se retrage, aceasta trebuie sa se faca in scris, cu cel putin 45 de zile calendaristice inainte de Data de Incepere a Cursului / Training-ului, iar suma platita va fi returnata integral.
  2. b) In cazul in care Cursantul se retrage, in scris, cu 44 de zile sau cu mai putin de 44 de zile calendaristice inainte de Data de Incepere a Cursului / Training-ului, suma platita va fi returnata, mai puțin 15%, reprezentând cheltuieli administrative.

4.4. Exercitarea dreptului de retragere, respectand conditiile mai sus mentionate, se poate face prin email.
4.5. In cazul in care Cursantul intarzie mai mult de 21 de zile cu predarea unuia sau mai multor proiecte practice pe care le primeste pe parcursul anului pentru fiecare Curs / Training, va plati o taxa de intarziere de 25 EUR + TVA / proiect predat cu intarziere.

4.6. Sustinerea examenelor sau proiectelor finale intr-o sesiune urmatoare sau refacerea proiectelor nepromovate se face numai cu acordul SpaEdu si face obiectul unui alt contract.

4.7. Plata pentru sustinerea examenelor SpaEdu sau proiectelor finale repetate de mai mult de 2 ori sau amanate de mai mult de 2 ori se face inainte de examenul amanat sau refacut si este de 350 EUR + TVA.
4.8. SpaEdu isi rezerva dreptul de a verifica in orice moment modalitatea in care sunt efectuate solicitarile de inscriere si dreptul de a nu da curs solicitarilor, de a anula inscrierea, sau de a exclude definitiv din randul cursantilor persoanelor care, prin comportamentul fraudulos, ilicit, abuziv, violent (verbal sau fizic) sau de alta natura, afecteaza bunul mers al activitatii societatii sau derularea in conditii optime a cursurilor organizate de aceasta.

4.9. Cursantul nu va putea sustine examenele finale si nu va obtine diploma daca va fi absent la mai mult de 30% din curs. Intarzierile si plecarea Cursantului inainte de terminarea cursului nu sunt permise. 

4.10. Diplomele nu se vor elibera atunci cand Cursantul este absent la mai mult de 30% din Curs, cand nu sustine examenele sau proiectele finale. Depasirea procentului de 30% atrage dupa sine imposibilitatea de a primi diploma. 

 

  1. Durata Contractului

 

Contractul intra in vigoare la data completarii formularului de inscriere si achitarea avansului/intregului pret, producand efecte pana la indeplinirea integrala a tuturor obligatiilor contractuale.

 

  1. Pretul si modalitati de plata

 

6.1. Costul Cursului: Pretul total al serviciilor prestate de catre SpaEdu.

  • Toate preturile afisate pe Site, precum si pe site-ulsunt in RON.
  • Valoarea TVA este 19% si este inclusa in Costul Cursului.
  • Pretul exprimat este per Cursant.
  • Costul Cursului, precum si modalitatile de plata pot fi modificate ulterior, cu acordul partilor, prin acte aditionale.

 

6.2. Plata se poate realiza:

  • online cu card bancar prin procesatorul de plati EuPlatesc.ro (carduri accepetate: Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, Maestro, inclusiv cardurile virtuale Visa sau MasterCard); folosind aceasta metoda de plata, comanda dvs. va fi procesata imediat; sau
  • prin transfer bancar direct in contul SpaEdu (IBAN al SC Exclusive About SPA SRL (RO37BACX0000000309774001 deschis la Unicredit Tiriac Bank, deschis la sucursala Herastrau); veti primi pe adresa de email introdusa in formular/aferenta contului o factura fiscala cu suma de plata; aceasta trebuie achitata in cel mai scurt timp pentru rezervarea locului in grupa; va rugam sa ne trimiteti dovada de plata pe email.

 

  1. Protectia Datelor Personale:

 

Va rugam sa cititi Politica de confidentilitate pentru a afla de ce si cand va colectam datele cu caracter personal, cum le folosim, conditiile in care le putem divulga altora, cum le stocam in conditii de siguranta si care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu o asemenea prelucrare conform legii. Documentul complet aici: https://desprespa.ro/politica-de-confidentialitate/ .

 

  1. Proprietatea intelectuala si utilizarea Site-ului

 

8.1. Continutul Site-ului, sub toate aspectele, este proprietatea SpaEdu sau a partenerilor sai, iar informatiile respective pot fi sub incidenta legilor interne sau internationale de protectie a proprietatii intelectuale.
8.2. Toate drepturile referitoare la proprietatea intelectuala sunt rezervate. Protectia se exercita asupra textelor, creatiei artistice, imaginilor,  graficelor, simbolurilor, elementelor de grafica web, scripturilor, programelor și fotografiilor, precum si asupra altor elemente protejate de drepturi de autor.

8.3. Nu aveti voie (si nici nu puteti sa permiteti nimanui altcuiva) sa copiati, sa modificati, sa creati derivatii, sa efectuati activitati de reverse engineering, sa decompilati sau sa incercati in orice alt mod sa extrageti codul sursa al Site-ului sau al subdomeniilor.

8.4. Nu aveti voie (si nici nu puteti sa permiteti nimanui altcuiva) sa republicati materialele din Site, vindeti, inchiriati sau sub-licentiati materialele de pe Site, reproduceti, duplicati sau copiati materialele din Site si sa redistribuiti continutul de pe Site in scop comercial.

8.5. SpaEdu garanteaza Utilizatorului/Cursantului acces limitat, in interes personal, pe Site si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral Site-ul, de a reproduce partial sau integral Site-ul, de a copia, de a vinde/revinde sau de a exploata Site-ul in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor proprietarului SpaEdu fara acordul scris prealabil al acesteia.

8.6. Orice Utilizator/Cursant al Site-ului poate sa-l viziteze, poate copia, tipari ori distribui informatii si documente publicate de SpaEdu prin intermediul Site-ului, cu conditia sa fie pentru uz personal, respectiv sa nu faca obiectul unei activitati comerciale, sa fie pentru scopuri informative, sa mentioneze obligatoriu sursa SpaEdu (www.spa-edu.ro ), indiferent de modul de utilizare.

8.7. Utilizatorul/Cursantul intelege si este de acord sa foloseasca Site-ul numai in scopuri legale si se obliga sa il foloseasca fara a modifica, copia, distribui, transmite, publica, acorda licente, crea produse derivate, transfera sau vinde orice fel de informatie, produse sau servicii obtinute de pe sau prin intermediul Site-ului. Utilizatorul/Cursantul se obliga, de asemenea, sa nu foloseasca si sa nu permita vreunui tert sa foloseasca Site-ul pentru a primi sau transmite materiale care contravin oricarei legi sau dispozitii legale in vigoare, de natura obscena, amenintatoare, agresiva, defaimatoare.

8.8. Utilizatorul/Cursantul intelege si este de acord sa nu efectueze vreo activitate care afecteaza Serviciile sau serverele si retelele care sunt conectate la Servicii.

8.9. Cu exceptia cazului in care vi se permite expres acest lucru in cadrul unui contract separat cu SpaEdu, Utilizatorul/Cursantul se obliga sa nu reproduca, sa nu faca duplicate, sa nu copieze, sa nu vanda, sa nu comercializeze sau sa nu revanda Serviciile oferite.

8.10. Utilizatorul/Cursantul este singurul responsabil (iar SpaEdu nu are nici o responsabilitate fata de acesta sau fata de terti) pentru orice incalcare a obligatiilor de catre Utilizator/Cuesant prevazute in acest document si pentru orice consecinte (inclusiv orice pierderi sau prejudicii pe care le poate suferi SpaEdu) care pot aparea in urma unei asemenea incalcari.

8.11. SpaEdu incearca sa mentina informatiile de pe Site cat mai corecte, complete si actuale. Totusi, SpaEdu nu isi asuma in nici un fel raspunderea pentru eventualele inadecvente legate de descrierea Serviciilor, documentelor si alte caracteristici de orice natura ale Serviciilor de pe Site si nu garanteaza ca informatiile sunt corecte, complete, actuale, de incredere ori fara erori.

8.12. SpaEdu nu isi asuma raspunderea pentru nici un fel de pierdere (materiala, financiara, de date sau informatii) care poate sa apara direct sau indirect din cauza informatiilor incluse pe Site sau a nefunctionarii sau functionarii necorespunzatoare a acestuia.

8.13. Sunteti de acord ca sunteti singura persoana responsabila (iar SpaEdu nu are nici o responsabilitate fata de dvs. sau fata de terti) pentru orice continut pe care il creati, transmiteti sau postati atunci cand utilizati Serviciile si pentru consecintele actiunilor dvs. (inclusiv pentru orice pierdere sau prejudiciu pe care il poate suferi SpaEdu).

8.14. Dvs. va pastrati drepturile de autor si orice alte drepturi pe care le detineti deja asupra continutului pe care il trimiteti, postati sau expuneti in cadrul sau prin intermediul Serviciilor. Prin trimiterea, postarea sau expunerea unui continut, dvs. acordati SpaEdu o licenta perpetua, irevocabila, universala, fara redeventa si neexclusiva de a reproduce, de a adapta, de a modifica, de a translata, de a publica, de a transmite public, de a dezvalui public si de a distribui orice continut pe care il transmiteti, postati sau expuneti in cadrul sau prin intermediul Serviciilor. Aceasta licenta are singurul scop de a permite SpaEdu sa expuna, sa distribuie si sa promoveze Serviciile si poate fi revocata pentru anumite Servicii.

8.15. Sunteti de acord ca aceasta licenta include dreptul SpaEdu de a pune acest continut la dispozitia altor societati, organizatii sau persoane fizice carora SpaEdu le furnizeaza servicii, si de a utiliza acest continut in legatura cu furnizarea acestor servicii.

8.16. Ati luat cunostinta de faptul ca SpaEdu, in executarea operatiunilor tehnice necesare pentru furnizarea de Servicii catre utilizatori, poate (a) transmite sau distribui continutul dvs. catre diverse retele publice si diverse mijloace media; si (b) opera modificarile necesare asupra continutului dvs. astfel incat acesta sa se conformeze si sa se adapteze la cerintele tehnice ale retelelor, aparatelor, serviciilor sau mijloacelor de legatura. Acceptati faptul ca aceasta licenta ii va permite SpaEdu sa faca aceste operatiuni.
8.17. Confirmati si garantati fata de SpaEdu ca detineti toate drepturile, puterile si autoritatea in vederea acordarii licentei sus mentionate.

 

  1. Raspunderea partilor

 

9.1. In cazul in care Cursantul nu continua sau nu finalizeaza Cursul / Training-ul din motive imputabile acestuia, Cursantul nu are dreptul sa solicite restituirea sumelor achitate catre SpaEdu. In aceasta situatie, SpaEdu are dreptul sa solicite plata de catre Cursant a sumelor restante.

9.2. Cursantul nu are dreptul sa solicite continuarea Cursului / Training-ului intr-o alta perioada decat cea stabilita, sau cu o alta grupa, decat cu acordul expres al SpaEdu.

9.3. SpaEdu raspunde pentru Serviciile prestate in conformitate cu prezentul document.

9.4. In cazul in care Cursantul nu isi indeplineste obligatiile din prezentul document si/sau din contractul specific incheiat separat, SpaEdu isi rezerva dreptul, dupa caz, de a sanctiona si a intrerupe participarea la Curs / Training a acestuia, pastrand suma achitata pana in acel moment de catre acesta cu titlu de despagubiri, notificand Cursantul.

9.5. In cazul in care Cursantul nu isi indeplineste obligatiile de plata in conditiile si la termenele stabilite, SpaEdu isi rezerva dreptul de a intrerupe participarea acestuia la Curs / Training, pana la achitarea integrala a sumelor restante la plata.

9.6. Utilizarea Site-ului si toate informatiile continute, descarcate sau accesate de pe acesta sunt oferite ca atare, fara garantii de orice fel, inclusiv garantii implicite sau garantii de piata, fara a se urmari un anumit scop sau incalcarea drepturilor unei terte parti. SpaEdu nu va fi responsabil pentru nicio problema sau disfunctionalitate a retelelor sau a liniilor telefonice, sistemelor de Internet, serverelor, furnizorilor de acces la Internet, echipamente, calculatoare, programe sau a oricarui alt element ce poate cauza stricaciuni computerelor personale ca rezultat al utilizarii acestui Site. SpaEdu isi rezerva dreptul, la libera sa discretie, sa modifice si sa interzica accesul sau sa opreasca temporar sau permanent orice parte a Site-ului sau orice informatie continuta in acesta, fara asumarea responsabilitatii de a notifica Utilizatorii / Cursantii. Utilizatorii / Cursantii accepta si sunt de acord ca folosesc informatiile de pe Site pe propriul lor risc. Sub niciun motiv, SpaEdu nu va fi responsabil pentru daune-interese directe, indirecte, cauzate de si reiesite din utilizarea Site-ului, chiar daca SpaEdu a fost avertizat de posibilitatea unor astfel de daune.

9.7. SpaEdu nu ofera nicio garantie, expresa sau implicita, in ceea ce priveste materialele informative oferite pe Site si nu poarta raspunderea pentru informatiile introduse pe Site de persoane fizice sau juridice care folosesc Serviciile. SpaEdu nu isi asuma raspunderea pentru inexactitatea sau pierderea informatiilor publicate pe Site. Utilizatorii / Cursantii sunt raspunzatori de informatiile furnizate la crearea unui cont pe Site. De asemenea, acestia sunt responsabili pentru folosirea respectivului cont si a parolei individuale. SpaEdu nu isi asuma raspunderea in cazul in care Utilizatorul / Cursantul instraineaza sau divulga parola unei terte persoane si nici de accesarea contului de catre alte persoane decat Utilizatorul / Cursantul respectivului cont. Intreaga raspundere pentru informatiile care sunt publicate/transmise folosind Site-ul, de catre Utilizator / Cursant, prin contul sau, precum si pentru consecintele care pot aparea in urma acestor activitati, apartine in exclusivitate acestuia. Toate functiile de cautare oferite de SpaEdu sunt puse la dispozitia Utilizatorilor / Cursantilor in scopul sporirii functionalitatii Site-ului. Site-ul poate include in site link-uri catre alte site-uri, aflate sau nu in proprietatea SpaEdu. SpaEdu nu poate fi, in nici o circumstanta, responsabil pentru continutul acestor site-uri.

 

  1. Forta majora

 

10.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Cazurile de forță majoră includ, dar nu se limitează la, erori de funcționare ale echipamentului tehnic al EduSpa, lipsa funcționării conexiunii la internet, lipsa funcționării conexiunilor de telefon, virușii informatici, accesul neautorizat în sistemele Site-ului, erorile de operare, război, calamități naturale, decizii ale autorităților publice locale și/sau centrale de suspendare / încetare a activității etc.

10.2. În cazul unui eveniment de forță majoră, EduSpa și/sau colaboratorii, asociații, administratorii, angajații și orice alți reprezentanți ai săi sunt total exonerați de orice răspundere.

10.3. In cazul in care Cursantul nu poate continua sau finaliza programul din motive de forta majora, acesta va suporta doar cheltuielile efectuate de SpaEdu in executarea Contractului, dar nu mai putin de 10% din costul Cursului / Training-ului.

10.4. Dacă în termen de 6 luni de la data producerii evenimentului de forță majoră, respectivul eveniment nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice celeilalte părți încetarea de plin drept a Contractului fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde celeilalte daune-interese.

 

  1. Confidențialitatea

 

11.1. SpaEdu va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate în prezentul document.

11.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi făcută de Utilizator / Cuesant cu privire la Curs / Training / Contract fără consimțământul prealabil scris al SpaEdu.

11.3. Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul Site-ului, acordati SpaEdu acces nerestricționat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. Sunteți, de asemenea, de acord ca SpaEdu să poată utiliza liber, în interes propriu, aceste informații, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. SpaEdu nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

 

  1. Notificari. Reclamații. Soluționarea alternativă a litigiilor (SAL/SOL)

 

12.1. Prezentul document este supus legii Române. În cazul unor eventuale litigii apărute între SpaEdu și Utilizatori / Cursanti se va încerca întâi rezolvarea pe cale amiabilă a acestora. Prezentul capitol și procedura de mai jos reprezintă o dovadă a disponibilității SpaEdu de a soluționa rapid, eficient, amiabil, alternativ, extra-judiciar, sesizările/reclamațiile/litigiile în care este parte, apelând la toate mecanismele și măsurile legale aplicabile în România.

12.2. Orice notificare / reclamatie va fi adresata in scris la datele de contact de la inceputul prezentului document.

12.3. Furnizorul de formare profesionala va analiza reclamatiile primite si va raspunde Utilizatorului / Cursantulu in maximum 30 de zile calendaristice de la data inregistrarii acestora.

12.4. În cazul în care cel care face notificarea / reclamatia:

  • nu primeste un răspuns în termenul mentionat mai sus; sau
  • primeste un răspuns peste acest termen; sau
  • este nemultumit asupra modului în care SpaEdu a răspuns;

poate apela la procedurile alternative de soluționare (SAL/SOL) prezentate mai jos și ulterior se poate adresa la instanțele de judecată competente, potrivit legii.

12.5. SAL reprezintă un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care este oferit consumatorilor posibilitatea de soluţionare a litigiilor potențiale, atunci când se confruntă cu o problemă legată de achiziționarea unui produs sau serviciu. Astfel, sesizările sau reclamațiile împotriva comercianților vor fi prezentate voluntar de către consumatori, urmând a fi soluționate într-un mod independent, imparțial, transparent, rapid și echitabil. Accesarea acestei modalități alternative de soluționare poate fi realizată atât online conform pct. 12.7. de mai jos, cât și prin metodele clasice, pe suport hârtie sau pe alt suport durabil conform pct. 12.6. de mai jos.

12.6. În vederea soluționării alternative a litigiilor, sesizarea / reclamația consumatorului poate fi depusă în scris direct la Direcția de Soluționare Alternativă a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor cu următoarele date de contact: adresa – București, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod poștal 011865, tel. – 021.307.67.69, fax – 021.314.34.62, e-mail – dsal@anpc.ro. Direcția Alternativă de Soluționare a Litigiilor a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor este competentă să soluționeze alternativ litigiile naționale și transfrontaliere care decurg din contractele de vânzare sau contractele de servicii încheiate cu un comerciant care își desfășoară activitatea în România și este inclusă în lista entităților SAL la nivel european, disponibil la următorul link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.adr.show2”. Pentru si mai multe detalii, puteti accesa link-urile afișate pe Site în secțiunile: ANPC.

12.7. Având în vedere dispozițiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind soluționarea online a litigiilor în materie de consum și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22/CE, consumatorii au posibilitatea de a opta pentru soluționarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, și prin utilizarea platformei europene de soluționare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeană pentru a facilita soluționarea independentă, imparțială, transparentă, eficace, rapidă și echitabilă, pe cale extrajudiciară, a litigiilor care privesc obligațiile contractuale rezultate din contractele de vânzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care își are reședința în Uniunea Europeană și un comerciant stabilit în Uniunea Europeană. În acest sens, poate fi accesat link-ul existent pe Site în secțiunea: Soluționarea online a litigiilor.

12.8. SAL și SOL nu reprezintă două mecanisme diferite pentru soluționarea eventualelor sesizări/reclamații. Consumatorul înțelege că soluționarea alternativă a litigiilor și soluționarea online a litigiilor subzistă ca un singur mecanism, reprezentând unul și același instrument existând între acestea o identitate de scop, obiect și finalitate. Consumatorul înțelege că distincția dintre SAL și SOL este reprezentată de modalitatea de accesare / formatul inițial al sesizării / reclamației, astfel încât pentru SAL forma de adresare a consumatorului este una de tip clasic, în scris (pe email, pe cale poștală), iar pentru SOL consumatorul optează pentru utilizarea completării unui formular existent pe o platformă digitală, exclusiv online.

12.9. În cazul în care soluționarea amiabilă ori alternativă a sesizărilor/reclamațiilor/litigiilor nu va fi posibilă, ori părțile nu ajung la un acord, acestea vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente de la sediul Vânzătorului, care este in Jud. Ilfov.

 

  1. Folosirea Cookie-urilor

 

Vezi Politica de Cookies, care face parte din prezentul document.